Nvidia.Forumz.Ro

Bun Venit Pe Forumul Nostru.
 
AcasaAcasa  GalerieGalerie  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  ServereServere  

Logheazate, acum !Bine ati venit pe Site-ul Tau,pentru a putea vedea intreg continutul de pe acest forum, v-a trebui sa va creati un cont.Inregistreaza-te gratuit, acum !

Distribuiţi
 

 FAQ C4 Events [AMXX]

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Kent
Kent
Fondatori
Fondatori

Detinator Server Cs : Da
Cunostinte Cs : Excelente
Detinator Steam : Da
Mesaje : 250
Puncte : 658
Reputatie : 2
Data de inscriere : 26/10/2011
Varsta : 28
Localizare : Craiova

FAQ C4 Events [AMXX] Empty
MesajSubiect: FAQ C4 Events [AMXX]   FAQ C4 Events [AMXX] EmptySam Iul 14, 2012 9:44 am

Am decis sa fac urmatorul tutorial deoarece sunt multi care vor probabil sa-si faca un plugin cu evenimentele despre C4
Ce inseamna asta ?
R: De exemplu vrei sa determini cand cineva a pus bomba deoarece vrei sa pui sa cante o melodie, sau cand cineva o scapa sa pateasca ceva, sa anunte ceva si tot asa mai departe.

In primul rand, acest tutorial este valabil doar pentru amxmodx 1.76 sau mai nou ; Deoarece vom avea nevoie de ultima versiune de "CSX"

Si cum spuneam, CSX de la amxmodx 1.76 a venit cu 5 forwarduri foarte folositoare:
1) - bomb_planted
2) - bomb_defused
3) - bomb_planting
4) - bomb_defusing
5) - bomb_explode

Si un exemplu :

public bomb_planted(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s set us up the bomb !", name)



// sau alt ceva ce vreti voi sa faca sa-i dea bani, sa explodeze etc

}


Intreg pluginul :

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <csx>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "SAMURAI"





public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



}



public bomb_planted(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s set us up the bomb !", name)



// sau alt ceva ce vreti voi sa faca sa-i dea bani, sa explodeze etc

}


Ei bine pentru bomb_defused de ex:

public bomb_defused(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s defused the bomb !", name)



// stuff :p

}


Intreg pluginul:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <csx>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "SAMURAI"





public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



}



public bomb_defused(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s defused the bomb !", name)



// stuff :p

}


ei bine dar CSX are din pacate doar cateva functii . Dar daca vreau sa aflu cand a scapat cineva bomba ? ei bine uite cum:

In primul rand publicul trebuie inregistrat printr-un event:
1) Bomb Pickup : "2&#Got_bomb"
2) Bomb Drop : 2&#Game_bomb_d"
Aceste evenimente se inregistrea la public plugin_init prin functia register_event.
Si vine cam asa:

register_event("TextMsg", "nume public", "bc", "2&#Got_bomb")

si:

register_event("TextMsg", "bomb_drop", "bc", "2&#Game_bomb_d")

Ei bine un exemplu complet de pickup:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <csx>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "SAMURAI"





public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("TextMsg", "bomb_pickup", "bc", "2&#Got_bomb")

}



public bomb_pickup(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s pick up the bomb", name)



// stuff :p

}



Sper ca ati inteles . o.O
Sus In jos
https://nvidia.forumgratuit.ro
 

FAQ C4 Events [AMXX]

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

 Subiecte similare

-
» Folosirea comenzilor de tip "if" #1 [AMXX]
» Despre Event-uri [AMXX]
» Fun Module Commands #1 [AMXX]
» Despre Functiile de Random #1 [AMXX]
» [ Tutorial ] User Team - Amxx

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Nvidia.Forumz.Ro :: Resurse Counter-Strike :: Resurse Counter-Strike-
Social Media Buttons