Nvidia.Forumz.Ro

Bun Venit Pe Forumul Nostru.
 
AcasaAcasa  GalerieGalerie  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  ServereServere  

Logheazate, acum !Bine ati venit pe Site-ul Tau,pentru a putea vedea intreg continutul de pe acest forum, v-a trebui sa va creati un cont.Inregistreaza-te gratuit, acum !

Distribuiţi
 

 Despre Event-uri [AMXX]

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Kent
Kent
Fondatori
Fondatori

Detinator Server Cs : Da
Cunostinte Cs : Excelente
Detinator Steam : Da
Mesaje : 250
Puncte : 658
Reputatie : 2
Data de inscriere : 26/10/2011
Varsta : 28
Localizare : Craiova

Despre Event-uri [AMXX] Empty
MesajSubiect: Despre Event-uri [AMXX]   Despre Event-uri [AMXX] EmptySam Iul 14, 2012 9:46 am

Despre Event-uri


In acest Tutorial va voi explica ce sunt event-urile , ce fac ele , si va voi da exemple de cateva event-uri foarte utile . Pentru a urma ce este in acest Tutorial trebuie sa aveti cateva cunostinte despre Plugin-uri . Va recomand sa cititi "Inceputul de baza in crearea unui Plugin" .

Ce face un event ?
Un event va executa automat un public cand ii specificam noi , dupa anumite criterii . Event-urile se inregistreaza prin functia register_event , in plugin_init , dupa register_plugin , register_concmd-uri si ce mai aveti voi pe acolo . Daca folositi event-urile de mai jos , nu uitati sa adaugati tab-uri inaintea lor , pentru a nu primi eroarea loose identitation la compilare .

Mai jos va voi prezenta niste event-uri foarte utile , care probabil va vor fi de ajutor in crearea Plugin-urilor .


Executa un public cand Player-ul primeste spawn (Cand "reinvie") :

register_event("ResetHUD","event_spawn","be")


Inlocuim event_spawn cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand Player-ul isi cumpara gloante :

register_event("AmmoPickup","event_pickupammo","be")


Inlocuim event_pickupammo cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand Player-ul isi cumpara o arma :

register_event("WeapPickup","event_pickupweapon","be")


Inlocuim event_pickupweapon cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand Player-ul isi cumpara un item :

register_event("ItemPickup","event_pickupitem","be")


Inlocuim event_pickupitem cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand Player-ul aprinde / stinge lanterna :

register_event("Flashlight","event_flashlight","be")


Inlocuim event_flashlight cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand Player-ul face damage :

register_event("Damage","event_damage","be")


Inlocuim event_damage cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand Player-ul foloseste comanda "say" :

register_event("SayText","event_saycmd","be")


Inlocuim event_saycmd cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand bomba este plantata :

register_event("TextMsg", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")


Inlocuim bomb_planted cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand bomba este dezamorsata :

register_event("TextMsg", "bomb_defused", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF")


Inlocuim bomb_defused cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand bomba explodeaza :

register_event("TextMsg", "bomb_explode", "a", "2&#Target_B")


Inlocuim bomb_explode cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand bomba este luata de pe jos :

register_event("TextMsg", "bomb_pickup", "bc", "2&#Got_bomb")


Inlocuim bomb_pickup cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand bomba este aruncata pe jos :

register_event("TextMsg", "bomb_dropped", "bc", "2&#Game_bomb_d")


Inlocuim bomb_dropped cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand castiga teroristii :

register_event("SendAudio","twin","a","2=%!MRAD_terwin"")


Inlocuim twin cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand castiga counteristii :

register_event("SendAudio","ctwin","a","2=%!MRAD_ctwin"")


Inlocuim ctwin cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand are loc o remiza (Round Draw) :

register_event("SendAudio","rounddraw","a","2=%!MRAD_rounddraw")


Inlocuim rounddraw cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand se termina runda :

register_event("SendAudio","roundend","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")


Inlocuim roundend cu public-ul care vrem sa fie executat .


Ei , cam asta a fost . Voi mai edita post-ul si cu alte event-uri . Daca aveti intrebari , postati aici .
Sus In jos
https://nvidia.forumgratuit.ro
 

Despre Event-uri [AMXX]

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

 Subiecte similare

-
» Despre Functiile de Random #1 [AMXX]
» Despre Functiile de Random #1 [AMXX]
» FAQ C4 Events [AMXX]
» Despre Need For Speed
» Folosirea comenzilor de tip "if" #1 [AMXX]

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Nvidia.Forumz.Ro :: Resurse Counter-Strike :: Resurse Counter-Strike-
Social Media Buttons