Nvidia.Forumz.Ro

Bun Venit Pe Forumul Nostru.
 
AcasaAcasa  GalerieGalerie  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  ServereServere  

Logheazate, acum !Bine ati venit pe Site-ul Tau,pentru a putea vedea intreg continutul de pe acest forum, v-a trebui sa va creati un cont.Inregistreaza-te gratuit, acum !

Distribuiţi
 

 Inceputul de baza in crearea unui Plugin [AMXX]

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Kent
Kent
Fondatori
Fondatori

Detinator Server Cs : Da
Cunostinte Cs : Excelente
Detinator Steam : Da
Mesaje : 250
Puncte : 658
Reputatie : 2
Data de inscriere : 26/10/2011
Varsta : 28
Localizare : Craiova

Inceputul de baza in crearea unui Plugin [AMXX] Empty
MesajSubiect: Inceputul de baza in crearea unui Plugin [AMXX]   Inceputul de baza in crearea unui Plugin [AMXX] EmptySam Iul 14, 2012 9:48 am

Inceputul de baza in crearea unui Plugin

Ok , in acest Tutorial voi explica pas cu pas , tot ce trebuie facut pentru a crea un Plugin simplu (Inceputul) . Daca nu ai facut nici un Plugin pana acum si nu ai habar cum se face , casca bine ochii ; vei invata acum Smile .

Plugin-urile , dupa cum cred ca ati vazut deja (Daca v-ati uitat in vreun .sma) , sunt alcatuite din public-uri si din stock-uri (Ceea ce veti invata mai tarziu , deocamdata invatam public-uri) .

Vom creea un fisier .txt , caruia ii modificam extensia in .sma . Sa spunem ca am creat fisierul plugin.sma . Il deschidem cu notepad (Puteti folosi si alte programe ajutatoare in scripting , dar nu recomand ; este bine sa invatati asa) .

Incepem prin niste include-uri . Ce sunt acestea ? Sunt niste linii de comanda care arata amxmodx-ului ce functii (utilitati) vor fi folosite in acest Plugin . Pentru inceput , ii aratam ca vom folosi amxmodx :

#include <amxmodx>


Lista de include-uri poate continua , dar deocamdata lasam asa . Veti invata mai tarziu si despre alte include-uri .

Apoi , intregistram Plugin-ul , printr-un public specific , numit public plugin_init() . Deci , apasam un enter si adaugam :

public plugin_init()

{

}


Intre cele 2 paranteze ( { si } ) , vom adauga codul public-ului respectiv . Aceste acolade reprezinta inceputul si sfarsitul unei anumite parti / a intregului public . Mai tarziu vom invata si partea cu mai multe parti ale unui public , dar deocamdata lasam asa . Intre paranteze , adaugam register_plugin("Numele Pluginului","versiunea","autorul") . Register_plugin este o functie a include-ului de mai sus (amxmodx) , iar celelalte sunt argumentele . Vom avea :

#include <amxmodx>



public plugin_init()

{

register_plugin("nume", "versiune", "autor")

}


Atentie ! Acel spatiu lasat de mine inaintea register_plugin este absolut necesar pentru a functiona Plugin-ul corect ! Acel spatiu NU va trebui sa-l lasati cu space , ci cu tasta TAB . Deasemenea intr-un Plugin NU va trebui sa folositi DELOC tasta space (Decat intre argumente) ! Inlocuim nume cu numele Plugin-ului , versiune cu versiunea autor cu autorul Plugin-ului (Numele dvs) . Atentie ! Lasam ghilimelele asa cum sunt ! Modificam doar cuvintele .
Tot in plugin_init , vom putea sa mai inregistram si niste comenzi . Vom inregistra una . Functia este urmatoarea :

register_concmd("comanda","public",accesul de admin,"Mesaj care apare cand dai amx_help")


La "accesul de admin" , putem pune :

ADMIN_RESERVATION

ADMIN_IMMUNITY

ADMIN_KICK

ADMIN_BAN

ADMIN_SLAY

ADMIN_MAP

ADMIN_CVAR

ADMIN_CFG

ADMIN_CHAT

ADMIN_VOTE

ADMIN_PASSWORD

ADMIN_RCON

ADMIN_LEVEL_A

ADMIN_LEVEL_B

ADMIN_LEVEL_C

ADMIN_LEVEL_D

ADMIN_LEVEL_E

ADMIN_LEVEL_F

ADMIN_LEVEL_G

ADMIN_LEVEL_H


Deci , adaugam in .sma :

register_concmd("amx_ss","admin_ss",ADMIN_LEVEL_C,"Take a snapshot to selected player")


La comanda amx_ss , se va executa public-ul admin_ss , doar daca are adminul care executa comanda litera "C" in acces .

Ok , acum sa facem public-ul .
Adaugam :

public admin_ss(id)

{

}


Dupa cum vedeti , am adaugat un id in acest public . Acest id reprezinta index-ul pe care va fi executata comanda .
Intre { si } , va trebui sa adaugam code-ul public-ului . Deobicei este o combinatie intre niste functii aici . De exemplu , daca vrem sa ii facem un snapshot unui Player , vom adauga intre { si } urmatoarea functie :

client_cmd(id, "snapshot")


Client_cmd reprezinta functia pentru executare a unei comenzi asupra unui client , iar id reprezinta cui sa executi comanda . Snapshot reprezinta comanda .
Adaugam niste tab-uri ca sa fie ordonat bine code-ul . Ok , pana acum ar trebui sa avem urmatoarele :

#include <amxmodx>



public plugin_init()

{

register_plugin("nume", "versiune", "autor")

register_concmd("amx_ss","admin_ss",ADMIN_LEVEL_C,"It takes a snapshot to the specified Player .")

}



public admin_ss(id)

{

client_cmd(id, "snapshot")

}


Salvam fisierul , apoi il compilam AICI > [Doar administratorii au dreptul sa vada acest link] , dupa care il punem pe Server . La executarea comenzii amx_ss <Player> , i se va face un snapshot Player-ului specificat .
Ei , cam asta a fost . Daca ati urmat toti pasii de mai sus FELICITARI ! Tocmai ati facut primul dvs Plugin Smile . La mai multe Smile .
Sus In jos
https://nvidia.forumgratuit.ro
 

Inceputul de baza in crearea unui Plugin [AMXX]

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

 Subiecte similare

-
» Crearea Unui Kit Nonsteam Din Gcf-Uri Cu Protocol 48
» Tutorial Plugin[AdminMOd]
» Folosirea comenzilor de tip "if" #1 [AMXX]
» [ Tutorial ] User Team - Amxx
» FAQ C4 Events [AMXX]

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Nvidia.Forumz.Ro :: Resurse Counter-Strike :: Resurse Counter-Strike-
Social Media Buttons