In urmatorul tutorial am sa va explic cum sa faci o simpla comanda de admin, la care sa pui sa execute acea comanda catre client
In primul rand, stiti foarte bine ca, comanda se va face intr-un public. Dar va voi explica cum sa cititi argumentele etc
Deci, sa zicem ca vrem sa facem ca atunci cand folosim comanda "amx_ss" <nume> sa i se faca un screenshot jucatorului ales. Si incep asa:
public admin_screen(id,level,cid)
{
}
id,level,cid ne va ajuta in continuarea pluginului
Mai departe e bine sa verificam daca cel care foloseste comanda e admin
functia e:
if(!cmd_acces(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
Totul arata asa:
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2) )
return PLUGIN_HANDLED;
}
Ei bine, sa zicem ca o sa inregistram acest public prin comanda "amx_screen" . Stiti foarte bine ca dupa "amx_screen" va trebuie sa adaugati numele jucatorului. Ca sa aflati numele acestuia, mai intai AMXX-ul trebuie sa citeasca ca ati scris dupa comanda "amx_screen"
Functia este :
read_argv(stuff)
Acuma trebuie sa declaram o variabila ; "argumente" sa-i zicem
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31)
Pana acuma totul arata asa:
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31)
}
Mai departe trebuie sa setam ca acele "argumente" sa reprezinte cui sa execute comanda
Functia este:
cmd_target(stuff)
Ne trebuie o noua variabila, sa-i zicem "player"
Si punem:
new player = cmd_target(id,argumente,31)
In total arata asa:
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31)
new player = cmd_target(id,argumente,31)
}
Mai departe e bine sa verificam daca jucatorul mai este pe server, ca sa nu faca probleme pluginul, nu ca ar fi mari dar e mai bine asa
Si adaugam asa:
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
Totul arata asa:
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31)
new player = cmd_target(id,argumente,31)
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
}
Mai departe trebuie sa setam ce comanda sa execute si asupra cui. Daca am zis ca-i voi face un snapshot, eh hai s-o facem:
Functia e :
client_cmd(indexu,"snapshot")
Pentru ca noi am pus ca argumentele sa fie "player" deci lui player ii vom executa. Si va arata asa:
client_cmd(player,"snapshot")
Totul arata asa:
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31)
new player = cmd_target(id,argumente,31)
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
client_cmd(player,"snapshot")
}
Mai departe pluginul cere sa faca un return . Vom pune
return PLUGIN_HANDLED;
Totul arata asa:
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31)
new player = cmd_target(id,argumente,31)
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
client_cmd(player,"snapshot")
return PLUGIN_HANDLED
}
Pluginul complet:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "SAMURAI"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("amx_screen","admin_screen",ADMIN_KICK,"message");
}
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31)
new player = cmd_target(id,argumente,31)
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
client_cmd(player,"snapshot")
return PLUGIN_HANDLED
}
Bafta